Hopp til innhald

Arbeidsoppdrag

Serviceundersøking

Du skal vere "mystery shopper" og besøkje to butikkar. Oppgåva di blir å beskrive og samanlikne dei tre formene for service: materiell service, systemservice og personleg service.
Ein kvinneleg kunde får varer i ein pose av beteninga i ein butikk. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Oppgåve

  • Du skal skrive ein rapport om samhandlinga mellom kundar og salsmedarbeidarar i to butikkar.

  • Du kan innleie rapporten med å beskrive teorien om service og dei tre servicetypane: materiell service, systemservice og personleg service. Illustrer med bilete frå butikkane du er i, for å understreke det du skriv om i teksten. Du må alltid spørje beteninga i butikken om du får lov til å ta bilete av interiøret og eventuelt beteninga.

  • Rapporten skal beskrive og samanlikne dei tre formene for interaktiv marknadsføring i to butikkar.

  • Lag eit skjema med følgjande punkt: dårleg, middels og bra.

Materiell service, ytre faktorar

Korleis verkar butikken og personalet? Det første kunden legg merke til, er

  • om det er ryddig i butikken
  • om butikken er reingjort og vedlikehalden
  • klesdrakta til dei som jobbar der
  • kva skilt og plakatar som er i butikken
  • vareplasseringa

Systemservice, rutinar og system

Så kan du vurdere følgjande tre punkt:

  • vareutvalet (er det til dømes mykje som er utselt?)
  • ventetida for å bli ekspedert
  • bemanninga

Personleg service, "sanningas augneblink" og menneskekunnskap

Her kan du sjå på

  • korleis beteninga helsar på kunden
  • produktkunnskapen til beteninga
  • om beteninga lukkast med å forstå kunden sitt behov
  • kroppsspråket til beteninga
  • salsavslutninga

Relatert innhald

Kundekontakt, eller samhandling mellom deg som salsmedarbeidar og kunden, kallar vi interaktiv marknadsføring. Vi skal lære meir om det her.

CC BY-SASkrive av Caroline Eriksen Krilic.
Sist fagleg oppdatert 15.10.2021

Læringsressursar

Servicerolla og omdømme