Tre gründerar starta i 2005 opp ein «convenience-store» i Haugesund. Dei argaste konkurrentane deira er Seven Eleven og Mix-kiosken.
Bedrifta slit med salet og treng hjelp til å betre fasaden og innreiinga. I tillegg har dei hatt problem med tilsette som ikkje kommuniserer godt nok med kundane.
Du skal gi ei kort innføring i korleis ein skal kommunisere munnleg med bakgrunn i kommunikasjonsmodellen, og komme med forslag til endringar i ytre og indre salsmiljø.
Med bakgrunn i erfaring frå utplasseringa og sentrale læreplanmål skal de lage ei framføring som svarer på denne oppgåva. Oppgåva skal løysast i grupper.
Aktuelt lærestoff om kommunikasjonsmodellen og om ytre og indre salsmiljø finn du under "relatert innhald".
Læreplanmål som de skal oppfylle:
Ytre og indre salsmiljø og munnleg kommunikasjon.doc
Filer
Ytre og indre salsmiljø og munnleg kommunikasjon.pdf