Hopp til innhald

Arbeidsoppdrag

Oppgåver i distribusjon

I denne oppgaven skal du jobbe med Internett som distribusjonskanal, med sammenhengen mellom distribusjon og image og med kjente merkevarers valg av distribusjonsledd.
Jente som tenker: kanal?, indirekte?, intensitet?. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Oppgåve 1:

Finn fram til éi bedrift som bruker Internett som viktigaste distribusjonskanal. Kva trur du ligg bak valet deira?s?

Oppgåve 2:

Gå inn på nettsidene til

Moods of Norway

Stormberg

Ikea

Peppes Pizza

Vichy

Komplett

(De kan sikkert finne fleire eller andre og meir relevante døme for nettopp klassa dykkar dersom det er nødvendig.)

  1. Finn ut kva distribusjonsledd dei bruker for å få selt og levert varene til kundane (butikk, postordre, nett, brandstore, gjennom forhandlarar, direkte sal og så vidare …).
  2. Kva har val av distribusjon å seie for korleis verksemda blir oppfatta i marknaden (image)?
CC BY-SASkrive av Hanne-Lisbet Løite.
Sist fagleg oppdatert 16.05.2018

Læringsressursar

Dei fem p-ane