Fagstoff

Rammebetingelser

Publisert: 13.06.2016, Oppdatert: 07.03.2017
  • Innbygg
  • Enkel visning
  • Lytt til tekst
  • Skriv ut

Hender holder pengemynt. Foto.

Når du vet hva du vil oppnå, og hvem du ønsker å nå, gjelder det å kartlegge hvilke rammebetingelser du må forholde deg til.

De tre viktige faktorene du må vurdere i denne sammenhengen, er:

  1. Tid: Hvor mye tid og ressurser kan du bruke på denne aktiviteten?
  2. Penger: Hvor mye penger kan du bruke på denne aktiviteten? Bruk av digitale salgskanaler er gjerne billigere enn de tradisjonelle.
  3. Kompetanse: Hvilken kompetanse har vi, og hvilken trenger vi? Hvordan kan vi skaffe oss den kompetansen vi trenger for å satse på digitale salgskanaler?

Vil du vite mer om rammebetingelser? Gå til eStudie.no for mer informasjon.