Oppgave: Arbeidsoppdrag

E-postmarkedsføring

Publisert: 13.08.2014, Oppdatert: 05.03.2017
  • Innbygg
  • Enkel visning
  • Lytt til tekst
  • Skriv ut
Lesing av e-post

I forretningslivet brukes e-post ofte til å sende over brev og andre dokumenter elektronisk. Vær bevisst på hvem du skriver til. I mange sammenhenger er det nødvendig å holde en formell tone selv om det «bare» er noe du skriver på en pc og sender av gårde.

Oppgave

  1. Søk på Internett etter tips om god bruk av markedsføring gjennom e-post. Notér ned.
  2. Lag en liste med fordeler og ulemper ved e-postmarkedsføring.
  3. Lag en oversikt der dere sammenligner e-post med brosjyren  som skriftlig kommunikasjonsform.

Presenter resultatene i klassen.

Dere velger selv om dere vil jobbe i grupper eller individuelt.

Relatert innhold